Mijn werkzaamheden vanuit Gewoon Sam:
– Secretariële ondersteuning.
– Administratieve werkzaamheden.
– Management support.
Gewoon Sam werkt vanuit de locatie die voor jou als ondernemer of manager ideaal is. Op kantoor of virtueel vanuit thuis. Of afwisselend. Virtueel als het kan, op kantoor als het moet, maar altijd digitaal bij de tijd!
Mijn werkterrein bevindt zich tussen Eindhoven, Den Bosch, Breda en mijn woonplaats Tilburg.
S
Secretariële ondersteuning
- Agendabeheer: afspraken plannen (intern & extern).
- Aannemen en afhandelen van telefoongesprekken.
- Bijhouden en verwerken van e-mails en behandelen van fysieke post.
- Organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten, workshops of evenementen.
- Voorbereiden van vergaderingen. (agenda opstellen, stukken verzamelen, uitnodigingen versturen, locatie regelen etc.)
- Notuleren van vergaderingen, ook op locatie.
- Zakenreizen plannen en organiseren.
- Teksten opstellen en/of redigeren. (intern, extern, e-mails, memo’s, brieven).- Archiveren (of opzetten nieuw archief systeem.)
A
Administratieve ondersteuning
- Bijhouden van
debiteuren-/crediteurenadministratie. - Bellen van debiteuren.
- Facturen opmaken, verwerken en versturen.
- Opstellen en versturen van nieuwsbrieven.
- Onderhouden social media: berichten plaatsen, reageren op vragen of opmerkingen via social media.
- Databases actueel houden.
- Archiveren.
M
Management Support
- Complex agendabeheer.
- Organiseren vergaderingen.
- Voorbereiden van vergaderingen, agenda opstellen, stukken verzamelen, uitnodigingen versturen, locatie regelen etc.).
- Vergaderingen voorbereiden.
- Notuleren van vergaderingen.